Oferta

Promocje sprzedaży

Usługa, którą proponujemy zakłada wsparcie kampanii promocyjnych bezpośrednio w miejscu sprzedaży lub w dowolnym miejscu poza nim, czego efektem jest zwiększenie sprzedaży produktów.

Sampling jest jednym z najskuteczniejszych sposobów zachęcających klientów do zakupu. Umożliwia precyzyjne dotarcie do grupy docelowej, pozwala klientowi poznać i wypróbować wszystkie walory produktu.

Animacje umożliwiają profesjonalną prezentację marki oraz produktu. Dają Klientom możliwość zapoznania się z cechami produktu, jego funkcjami, zastosowaniem. Animacje to również najlepszy sposób na zaprezentowanie elementów przewagi nad produktami konkurencji.

Degustacje łączą w sobie zalety samplingu oraz animacji, ale dotyczą jedynie produktów spożywczych. Przeprowadzane bezpośrednio "przy półce" wpływają na zwiększenie sprzedaży. Działają na zmysły klienta: wzrok, smak i węch, a wiadomo, że prawdziwe doznania są najlepszą drogą zachęty do zakupu.

 

Dlaczego warto współpracować z PROMiGO?

Ponieważ oferujemy prawdziwe korzyści:

  • ukierunkowanie uwagi Klientów na cechy produktów wskazane przez Producenta (jakość, funkcjonalność, promocyjną cenę, konkurs, większe opakowanie),
  • zwiększenie sprzedaży promowanych produktów,
  • bezproblemowe dotarcie do grupy docelowej, dzięki ukierunkowanym działaniom oraz możliwościom, jakie daje rozbudowana struktura terenowa,
  • umożliwienie klientowi wypróbowanie specyficznego produktu w odpowiednich warunkach, co pozwala budować przewagę nad konkurencją.

Jak w praktyce wygląda praca naszych hostess i promotorów? Wszyscy pracownicy przechodzą szkolenie, które obejmuje mechanikę akcji promocyjnej, zapoznanie z promowanym asortymentem oraz podstawowe techniki sprzedaży. Uczymy każdą osobę, która pracuje na promocjach, że to właśnie ona jest "ambasadaorem marki".Nadzór nad pracownikami to przede wszystkim kontrole przeprowadzane przez naszych supervisorów podczas trwania promocji dokumentowane raportem po promocji oraz zdjęciami z akcji. Dzięki systemowi motywacyjnemu, systemowi ocen w serwisie Praca-Promocje.pl i częstym kontrolom nasi pracownicy są dobrze zmotywowani i odpowiedzialnie podchodzą do swojej pracy.

do góry ^

Eventy

Głównym zadaniem akcji eventowych jest dotarcie do wybranego segmentu Klientów, z informacją o produkcie, w sposób, który wpływa pozytywnie na postrzeganie marki, budowanie wizerunku oraz pozyskanie i utrzymanie relacji z Klientami. Eventy pokazują "świat marki" oraz jej wartości. To zaproszenie Klienta do zapoznania się z marką, produktami, filozofią działania. Akcje eventowe jednoczą ludzi wokół marki, są działaniami na wielką skalę, zaskakującymi, ciekawymi i na długo pozostającymi w pamięci.

PROMiGO jako agencja doświadczona w zakresie projektowania oraz prowadzenia akcji eventowych, proponuje nie tylko standardowe działania promocyjne. Umożliwiamy naszym klientom dotarcie do nowej lub nietypowej grupy docelowej, poprzez działania z pogranicza marketingu partyzanckiego i wszelkie niestandardowe formy aktywności promocyjnej w punktach sprzedaży, jak i poza nimi.

do góry ^

Audyty

Właściwe eksponowanie produktów w miejscu sprzedaży oraz fachowa obsługa klienta są podstawowymi elementami składającycmi się na sukces sprzedażowy. Rzetelne i kompletne dane, otrzymywane z punktów handlowych pozwalają na elastyczne reagowanie na zmiany zachodzące nie tylko bezpośrednio "na półce", ale także na całym rynku.
Jesteśmy do dyspozycji naszych klientów, dlatego proponujemy przeprowadzanie audytów jednorazowych lub cyklicznych. Zebrane dane mogą dotyczyć:

  • obecności produktów klienta oraz konkurencji w punktach sprzedaży,
  • charakteru i wielkości ekspozycji produktów klienta oraz konkurencji,
  • poziomu cen produktów,
  • obecności materiałów POS,
  • aktywności konkurencji,
  • badania jakości obsługi.

Audyt umożliwia więc uzyskanie wiarygodnych i kompletnych danych z dowolnego punktu handlowego.

do góry ^

Merchandising

Właściwie prowadzony merchandising, będący częścią strategii dystrybucji, istotnie wzmacnia budowanie przewagi nad konkurencją. Zwiększa poziom sprzedaży i dzięki stałemu serwisowi oraz przemyślanym działaniom, zapewnia dostępność produktów na sklepowych półkach.
Zespół doświadczonych merchandiserów PROMiGO, fachowa wiedza z zakresu eksponowania towarów oraz sprawny system komunikacji pozwalają nam skutecznie pracować nad jakością ekspozycji i dostępnością towarów naszych Klientów.

Zalety merchandisingu:

  • pozyskiwanie nowych miejsc ekspozycji,
  • wspieranie sprzedaży,
  • zachowanie stałego wyglądu stoiska (przyzwyczajenie klienta do lokalizacji produktu w sklepie),
  • możliwość uzyskania opinii klientów na temat produktów,
  • utrzymywanie dobrych relacji z kierownikiem stoiska.

Jak w praktyce wygląda praca naszych merchandiserów?

Wszyscy pracownicy przechodzą szkolenie, które obejmuje najważniejsze zasady ekspozycji w hipermarketach, omawiane są strategie sprzedaży produktów poszczególnych dostawców, zapoznanie z asortymentem. Każdy z pracowników posiada dokumenty oraz szkolenia niezbędne do podjęcia pracy (Książeczka Zdrowia, szkolenie BHP) ściśle z przepisami wewnętrznymi marketów. Nadzór nad pracownikami to przede wszystkim Karta Merchandisera wypełniana przez Kierownika Stoiska, regularny kontakt telefoniczny, wizytacja i rozmowy naszych Supervisorów z Kierownikiem stoiska.

Główne obowiązki merchandisera:

  • wyłożenie towaru po dostawie,
  • porządkowanie na półkach (zwłaszcza w dni przedświąteczne i weekendy dokładnie rotujących towarów),
  • uzupełnienie brakujących etykiet cenowych (wymiana etykiet przy artykułach, którym zmieniła się cena),
  • sprawdzenie jakości towarów(sprawdzenie dat przydatności artykułów do spożycia i stanu technicznego artykułów),
  • przygotowanie lub sugestia zamówienia,
  • utrzymanie w czystości miejsc eksponowanych,
  • montaż materiałów POS, przygotowanie końcówek i wysp promocyjnych
  • przesyłanie raportów z wizyt.

do góry ^

Zapraszamy do współpracy! - zespół PROMiGO

 

Kontakt

telefon: 796 71 31 61
e-mail: biuro@promigo.pl